sobota, 31 grudnia 2011

NOWY... Znaczy skuteczniejszy!

Stałym, okazjonalnym i przechodnim czytelnikom mojego bloga, życzę WSZYSTKIEGO CO NAPEŁNIONE JEST MIŁOŚCIĄ - kwitnącego zdrowia, pełni sił i motywacji, większej odwagi, zdrowego rozsądku, gdy potrzeba, solidnej cierpliwości, lepszych perspektyw, dobrej woli, uczciwości i szacunku wobec siebie, odnajdywania Miłości w drugim człowieku, radości dzielonej z innymi, pracy na miarę możliwości, wytrwałości w tym, co wydaje się trudne, uśmiechu, szczęścia rodzinnego, weny twórczej i materiałów, dzięki którym powstaje nasze kochane rękodzieło, pokory, życzliwości, anielskich cudów, głębokiej wiary, również w drugiego człowieka, w czyste intencje i wszystkiego pięknego, co rozkwita Z MIŁOŚCI!!!

SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za wszelkie przejawy aktywności, za dobre słowa, wiadomości z serca płynące, za cierpliwość, którą mnie obdarzacie, radość, którą się dzielicie i wiarę!
Również za te piękne prezenty, którymi mnie obdarzyliście.

A sobie dodatkowo życzę, abym była uczciwie rozumiana...

Dziękuję, że jesteście!
NIECH SIĘ SPEŁNIĄ PIĘKNE MARZENIA!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



W ramach przywitania Nowego Roku zachęcam Was do wstania z krzesełka i energicznego poruszania się z radosną Whitney Houston! ;)

 Postanowienie mam jedno, bo tylko to działa prawdziwie:
Kochać i szanować...

2 komentarze:

  1. Kasiu jeszcze raz wszystkiego dobrego:)
    Whitney Houston świetna jak zawsze a ja klapnięta jak po sylwku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu , dziękuję za życzenia , a postanowienia masz podobne do moich , ja jeszcze życzę sobie więcej spokoju w sercu , może się uda trzymam kciuki za Ciebie i siebie .
    Przygody Edwarda Tulana przeczytałam jednym tchem , polecam wszystkim , dorosłym i dzieciom .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń