piątek, 3 września 2010

Czas na porządki!

Kilka dni temu, kompletnie bez okazji, zostałam obdarowana... I to przez mężczyznę! Tak, dokładnie Tego, dzięki któremu mam możliwość realizowania własnych marzeń, który wysłuchuje moich narzekań, że wciąż mi czegoś brakuje... :)) Aż chciałabym rzec nawet własnego ... ;) Właściwie wiele mogłabym o nim napisać, ale najlepiej określi go fakt, że czasem nie pomyśli nawet o sobie, nic nie kupuje dla siebie (częściej dla mnie). Czasem mnie z tego powodu przykro, bo sama chciałabym spełniać jego marzenia...  

Mój prezencik właściwie "nie pasuje" do wnętrza, bo przeważa wokół brąz i biel, ale organizer jest tak optymistyczny, że przestało to być dla mnie istotne i postanowiłam sobie, że ten fragment pokoju będzie bardziej optymistyczny niż reszta. 
W sumie trudno też zmieniać coś we wnętrzu, które własne nie jest... Na kilku metrach kwadratowych też trudno zorganizować swoje skarby dobrze. Mimo wszystko i tak się cieszę z tych 3 m., dachu nad głową i ciepła... Wierzę nawet, że i tak małą przestrzeń da się uporządkować jeszcze lepiej.  


Szufladki są dość pojemne. 
Nawet naklejki nie zrywałam, bo reklamowy pan bardzo ładnie się uśmiecha... ;))


 
Uwielbiam wszelkie organizery, pudełka, praktyczne pojemniki, które sprawiają, że wokół bałagan przestaje się robić. W sumie wszystkie te praktyczne przedmioty sprawiają, że wokół jest dokładnie tak, jak lubię - przyjemnie i... w porządku. ;) 


Czas powoli zabrać się za resztę porządkowania. Przez najbliższy tydzień zamierzam wyszorować okna, zmienić firanki i pozwolić słoneczku wpadać częściej na kawkę... 


Też za tym słonkiem tęsknicie...?! 

4 komentarze:

  1. też poluję na te pudełeczka. są duże i bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja mam takie szufladki :)
    a poki co - plany - ze jak juz za kilka lat bedziemy miec swoj domek (ciekawe? :) )to bedzie moj artpokoik i w nim lad i porzadek ;) juz w wyobrazni to widze :) usciski w te deszcowe dni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Shirajo, w Biedronce się co pewien czas pojawiają różne. ;)

    Jolasku, to ja już kibicuję Twojemu domkowi. To chyba będzie artpartament... :))

    Dziękuję Wam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam takie szufladki :-), są wypchane po brzegi :-D

    OdpowiedzUsuń