sobota, 12 września 2009

Prezencik - dla mnie?!

Tydzień temu dostałam wspaaniaały prezent.  Zestaw do projektowania karteczek i scrapków.
Przyznam, że chciałam jedynie pożyczyć gilotynkę do papieru, ale... dostałam ją w prezencie! :D
Dzień wcześniej Brat z Bratową zdecydowali, że mi ją podarują. Jakie było moje zdziwienie kiedy ją odebrałam... Oprócz gilotynki w zestawie był jeszcze glitterek złoty, ukochany Magic i dziurkacz narożny! Nie mogłam się oprzeć i wypróbowałam cały sprzęcik od razu. I nagle czas jakoś tak szybko zleciał... (ups) do czwartej.



Teraz myślę w jaki sposób im podziękuję... Macie jakiś pomysł? ;)

1 komentarz:

  1. ale super prezent!!:) ...ach....zazdraszczam:)...no to działaj i wklejaj na bloga jak najwięcej:)...ja z miłą chęcią przyjde tu popatrzeć.....

    OdpowiedzUsuń