niedziela, 3 stycznia 2010

Postanowienia noworoczne.

Zaczynam tę notkę, abym przeczytała ją pod koniec roku i sprawdziła, na ile moje postanowienia rękodzielnicze zgodne z faktycznymi priorytetami i na ile potrafię realizować kompletnie swój plan.  

W tym roku wykonam:
- coś w moim ulubionym, szarym kolorze.
- coś pociesznego z filcu.
- coś ciepłego, co pozwoli bezpiecznie i skutecznie grzać...
- coś błękitnego lub ciemno czerwonego.
- coś mega praktycznego.
- coś z kwarcem różowym.
- coś z aniołkiem.
- coś dla mężczyzny. 
- coś tylko i wyłącznie dla mnie.
- coś z manekinkiem.
- coś uszytego własnoręcznie.
- coś w jeszcze "nie ujarzmionej" technice. 

Wszystkie 12 (zgodnie z ilością miesięcy w roku) cosi z postanowień, które wykonam, wykonam oczywiście z radością i przynajmniej jeden z tych przedmiotów trafi do kogoś, kogo nie znam.  


Zróbcie swoja listę. To świetny sposób na sprawdzenie szczerości w stosunku do siebie. 


5 komentarzy:

  1. świetna lista. Jestem bardzo ciekawa efektów:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Lista ciekawa , ja chyba nie zrobie swojej- brak konsekwencji hmm chyba nie ale nie lubię planować :)
    Dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oby plany się udały.
    a gdzie znajdę maila do Ciebie?
    u mnie formularz do wysyłania wiadomości działa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem ciekawa na ile dotrzymam słowa. :))
    Dziękuję Wam!

    Madziorku, udało mi się już wysłać do Ciebie e-mail. Sprawdź, proszę, pocztę.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń