poniedziałek, 23 listopada 2009

Słoneczne wyzwanie.

Postanowiłam podjąć kolejne wyzwanie. Tym razem słoneczne.
W Art Piaskownicy - Monochromatycznie # 4 Anity - Żółty.

Z początku wahałam się czy to dobra decyzja, bo jakoś niespecjalnie biegam za żółtym, ale pomyślałam: "skoro to kolorystyczne wyzwanie, jakoś nie mogę go nie podjąć!" :))

Użyłam elementu dekoracyjnego z ozdoby na patyku, którą kilka lat temu kupiłam przy okazji świąt wielkanocnych. Wszystkie elementy rozleciały się już w sklepie. Płotek był tak kiepsko przyklejony, że się nawet nie zdziwiłam. Rozśmieszył mnie skutecznie. :D Nie chciałam już dochodzić swoich racji i pomyślałam, że "jakoś się przyklei". Teraz już wiem dlaczego się rozleciał. Do tej pory mnie to śmieszy. Być może też dlatego stworzyłam tego kota... :))
Kwiatuszki wykonałam z mojej ulubionej już - papierowej wstążki barwionej dwukolorowo. 



Ta ryska u góry to niestety efekt nieudolnego cięcia - nie ma co kryć.
A co, mnie też się czasem może zdarzyć... I nie będę tego kamuflować. ;P


Życząc samych radosnych i słonecznych dni, zapraszam Was do podjęcia tego wyzwania! :)

2 komentarze: